نصب پكيج ديواري

گرمايش مناسب محل زندگي و آب گرم بهداشتي ، هميشه از نيازهاي اوليه انسان بوده و مي باشد كه يكي از راه هاي آن استفاده از پكيج ديواري است.

ممكن است تاكنون هم بجاي پكيج استفاده از كرسي هاي ذغالي و بخاري هاي نفتي را در برخي نقاط كشورمان نظاره گر باشيم، اما واقعيت اين است كه با توجه به زياد بودن گاز طبيعي و برقراري امكان دسترسي به آن، تكنولوژي را بر آن داشته است كه راهكارهاي جديدي را براي بشر مهيا سازد.

 

در حال حاضر، پكيج ديواري رايج ترين وسيله ايجاد گرمايش شوفاژ در سراسر جهان است.

اشغال نكردن فضاي مفيد، بالا بودن زياد ايمني، مستقل بودن واحدهاي مسكوني و رضايت كافي آنها از عملكرد پكيج ديواري ، در استفاده از اين سيستم در منازل و واحدهاي تجاري تقريبا جايي براي ترديد باقي نمي گذارد.

 

از ديگر عواملي كه دستگاههاي اجرايي را نيز دعوت به توسعه استفاده از پكيج ديواري مي نمايد ، راندمان بالا و مصرف بهينه سوخت گاز، هستند.

پكيج ديواري ، كه تنها نوع فن دار آن از لحاظ استانداردهاي معتبر دنيا تاييد مي شود، علاوه بر تامين گرمايش منزل يا مكان تجاري، از طريق فن كوئل يا رادياتور يا گرمايش از كف، آب گرم را نيز بصورت فوري در اختيار مصرف كننده ميگذارد. و نيز تركيب اين دستگاه از طريق يك كويل آب گرم با كولر گازي ، مي تواند غير از صرفه جويي در مصرف انرژي، گرمايش مطبوع تر و ارزانتري را براي مشتريان مهيا سازد.

نصب پكيج ديواري :

 

حتما قبل از نصب پكيج ديواري به علت گرد و غبار، طبق راهنمايي هاي متخصصان شستشو داده شود

پكيج ديواري براي مصرف گاز با فشار ۱۸۷ ميلي متر ستون آب مناسب است .

 

براي تخليه ي گازهاي حاصل از احتراق ، قطر دودكش بايد ۱۵ سانتي متر و قسمت عمودي دودكش حدالقل ۲۵ سانتيمتر باشد.

 

 

محل نصب پكيج ديواري :

 

– در بالاي اجاق گاز و وسايل گرمازا نباشد . حداقل فاصله ي عمودي ۴۰ سانتيمتر

 

– حدالقل فاصله ي پكيج ديواري از ديوار مقابل بايد يك متر باشد .

 

– حداقل فاصله از ديوار يا كابينت مجاور بايد از طرفين ۱۵ ساتي متر باشد .

 

– حداقل فاصله از كف ۱۲۰ سانتي متر مي باشد .

 

اميدوارم اين مطلب مورد توجه شما عزيزان واقع شده باشد . همچنين شما را به بازديد از صفحه داكت اسپيلت مجموعه تهويه پارس دعوت مينماييم .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.